Regency hotel- Tunis

Kaldigimiz otelden birkac kare, esime rica etmistim birkac resim yapsin diye, oda genel olarak havuzu cekmis aslinda otelin görmeye deger güzel yerleri var.

Otelin hakkinda:

Odalarin hepsi balkonlu ve güzel, fiyat olarak´da Tr ve almanya´ya göre cok daha uygun, Otelde Tunus ve Thai-Restaurant´i mevcut süper balik yapiyorlar simdiye kadar yedigim en iyi balikti diyebilirim.
Begenmedigim sey, carsaf ve havlularda kullandiklari deterjan kokusu agir geldi bana





 Bu resimdeki yakisiklida benim oglum, ugurböcegim Harun :)








2 yorum:

  1. İnşAllah birgün bize de nasip olur,oraları ziyaret etmek..
    Harun'da çok tatlı maşAllah :)
    Rabbim hayırlı ömürler versin..
    Dua ile..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yerlerde bulunuyorsunuz canım harika görüntüler bebişinde çok tatlı mAŞAALLAH ALLAH bağışlasın güzel günler diliyorum canım
    sevgiler

    YanıtlaSil

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...