Pazili Pogaca

Bir Tepsi Pogaca icin Hamur tarifim:

500g Un, 1yk Siviyag, 1 Yumurta, 1tk Tuz, yarim sb ilik süt, 1 paket instant maya ( mayanin markasina göre miktar degisebilir bazi kuru maya paketleri 1 kilo un icin ozaman yarisini kullanin), yeteri kadar su.

yumusak bir hamur yogurun ve yaklasik 1 saat mayalandirin

Ic malzeme istege göre degisebilir ben iki kücük demet paziya cok az siviyag ve 4 kibritkutusu büyüklügünde beyaz peynir ekledim peynirim tuzluydu tuz koymadim.

Pogacalara istenen sekil verilebilir ben dügüm seklinde yaptim. Sekil verdikten sonra bir yarim saat kadar tepside beklettim.



Üzeri icin yumurta ve cörekotu, önceden isitilmis firinda kizarana dek pisirin.


afiyet olsun...

1 yorum:

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...