Salalah

Gecen bayram 3 gecelik Salalah tatilimiz


Mughsayl Beach







                                                            Nebi Eyyüb`ün türbesine giderken..
güzel bir yer, bize söylenilene göre Salalah`a temmuz ve augustos aylarinda gidilmeliymis bizde öyle yaptik bayrami orda gecirdik hava süperdi fakat yesilik yerlerde sinekten durulmuyordu









                                Al Fazayeh beach


en güzel zamanida burada gecirdik mangal yaptik, mughsayl beach e 30km batida kalan bu kumsali`da muhakak görmelisiniz dagin eteklerinden gecerek ulasiliyor görüntü süperdi.

Tüm resimleri eklememe imkan yok gezdigimiz yerlerin bir kismini paylastim, salalaha gitmek isteyenlere sunu söyleyebilirim merkezi merak etmelerine gerek yok cünki görülesi birsey yok daha yeni yapilan bir alisveris merkezi var butikler acilmamisti, eski souk` yani carsisida cok kücüktü her dükkanda ayni seyler var benim hic hosuma gitmedi. ben dogaya asik biri olarak önemsemedim cünki doga gezisi süperdi...

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...