Simli yazma oyasi

Bugün cok sevincliyim cünki bu cumartesi icin Ucakbiletimi aldim esimle Istanbulda bulusacagiz, oglumda babasini görmek icin sabirsizlaniyor, bir hafta´da olsa bizim icin güzel olacak.

Yaklasik bir sene önce aldigim simli oyaipiyle yazmayi sonunda elime aldim, ve ortaya bu cikti.


 Igne oyasini kücük bir kumas parcasinin etrafina yaparak kendi halime ögrendim, tig oyasindaki kadar iddiali degilim bu konuda fakat zorda olsa cok zevkli diyebilirim. Birde simli iple yapmak daha zevkli, deneyenler veya bu isin ustalari,simli iple igne oyasinin daha kolay ve daha düzgün oldugunu bilir.
Bir haftalik tatilimizden sonra sizlerle daha önceden yaptigim elislerimide paylasmak istiyorum...
Sevgilerimle...

1 yorum:

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...