Yeni bir otelin ilk misagfiri olmak

Yanlis okumadiniz Istanbul Fatih´te yeni acilan Dareyn Islami otelin ilk misagfirleriyiz ve bu yüzden hafta ortasi bir Aksamyemegine davet edildik.

Bloguma bir haftalik ara veriyorum demistim fakat bunuda sizlerle paylasmadan yapamadim nede olsa bu benim icin bir ``ilk``

Odalarda Kurani kerim´in bile eksik olmadigi bu oteli cok begendim.

Kaldigimiz deluxe suit room










Esimle birlikte bircok otelde konakladik ama bukadar sicak bir karsilamayi daha önceki otellerde hic yasamadim, tabi bu otelin yeni olmasiylada ilgili ola bilir, eee nede olsa ilk müsterileriyiz.

Sicacik bir aile oteli arayan herkese tavsiye edebilirim.

Burada diger 4 veya 5 yildizli otellerde bulamadigimiz, disfircasi, tarak, ayakkabifircasi,ütü ve makyaj pamugu bile vardi.

2 yorum:

  1. cidden çok özenli ve güzel bir otelmiş.

    YanıtlaSil
  2. ne guzelmıs ya.islamiyeti yasamak o kadar zor kı su devırde.kolaylastıranlardan ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...