Auris otel Dubai

Gecen Haftasonu kaldigimiz 5 yildizli Auris oteli cok begendim, Emirates Mall`in yaninda olmasi büyük avantaj yürüyerek alisveris merkezine girmek mümkün.



Otelin servis´ini cok begendim, kahvaltida süperdi en önem verdigim ekmek cesiti coktu.
Odalar gercekten tertemizdi, gitmeden önce netteki puan skalasina bakmistik zaten yüksekti bende tam puan veriyorum gitmek isteyenlere öneririm.

Bir Kahve sever olarak odamizdaki kahve makinasinada bayildim tabiki. Sirf hazir Nescafe degilde bu tarz kahve icme imkani olmasida güzeldi.

Cogunuzun bildigi gibi 3 senedir Ummandayim fakat allahin izniyle haziran sonunda yine almanyaya yerlesecegiz bir taraftan sevincliyim cünki orasi dogup büyüdügüm yer, diger taraftan üzgünüm cünki burada cok can dostlar kazandim onlardan ayrilmak bana cok zor gelecek.

3 senenin icinde gecen haftasonuyla 11. kez Dubaiye gittigimizi söylemeden yapamicam on sayisi rekordu benim icin bu kisa zamanda, ne cok gezmisiz daha gitmeyiz derken arkadasimin esi vesilesiyle yine gittik buradan sevgili Aliyeye cok tesekkür ediyorum güzel zaman gecirdik.

Hepinize benim burada tanistigim hayirli ve candan dostlarim gibi dost diliyorum...

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...