Degisim

selamun aleykum canlarim, kiminizin bildigi gibi Ummandan ayrilip tekrar almanya`ya kendi evime yerlestim. Haziran ayindan beri ev yerlestirmeyle ugrasiyorum ve elhamdulillah sonunda bittik.

Sizlere yine kavusma sevinciyle, Umman hatirasi olsun diye hazirladiklarimi paylasmak istedim.


Umman Sawadi Beach`te topladiklarimiz...
Eski, begenmedigim bir tabloyu süsledi.



Allahim ne güzel seyler yaratmis, cok hos oldu bence...


Kalanlari da bu saksiya yapistirdim ve boncukla süsledim tabi malzeme az kalinca bukadar oldu :)



umarim begenmissinizdir allaha emanet olun sevgiyle dostlarim...

4 yorum:

  1. ellerinize sağlık, tablonuz orjinal bir eser olmuş bence...

    ben de plajlardan taş ve kabuklar toplamaya bayılırım. bir kere aynen ben de sizin gibi saksılardan birine yapıştırdım midye kabuklarını ama bir süre sonra düştüler :) birçokları da akvaryumumuzu süslüyor, onlar daha kalıcı oldu haliyle :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Taşlarla yaptığınız çalışmaya bayıldım. Bu arada, ben de Almanya doğumluyum. ;)
    Sizi takibe alacaktım, ama Followers gadgetınız hatalı çıkıyor. Düzeltip haber verirseniz, takip etmek isterim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calismami begenmenize sevindim, gadet´te bir hata bulamadim tekrar deneyip bana dönerseniz cok sevinirim.

      sevgiyle...

      Sil

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...